Dołożenie zaworu DISA do wersji 105km:
Fizyczne różnice między wersją 105km, a 118km są tylko i wyłącznie w obecności zaworu DISA oraz innej mapie silnika.
Pomimo różnicy numerów wałka w dokumentacji - są one identyczne.
Każdy wypust produkcyjny posiada gotową instalacje pod zawór DISa, kostki do niego należy szukać za alternatorem.
Odczuwalna różnica w 0-100 między poszczególnymi wersjami: 1.8s
Jeśli posiadamy instalacje gazową będzie ona nadal pracować odnosząc się do 105km, należy ją ponownie wyregulować informując gazownika o "wzroście mocy"
Instrukcja:
- Demontaż alternatora w celu znalezienia wiązki z wtyczką do zaworu DISa
- Wyczyszczenie wtyczki preparatem do tego przeznaczonym, np. LIQUI MOLY 21700
- Demontaż zaślepki, znajduje się ona zaraz obok bagnetu. ZDJĘCIE
- W miejsce zaślepki umieszczamy zawór DISa oraz podpinamy wtyczkę
- Wgranie mapy z wersji 118km. LINK